DARMOWA DOSTAWA od 3000 złSkorzystaj z kodu: LATOSPRAWDŹ ❯
Ikona koszyka 0
Twój koszyk jest pusty
Ikona trzech poziomych linii Ikona krzyżyka

Zwrot

Proces zwrotu

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni liczonych od otrzymania zakupu.

1. Zgłoś zwrot

Zwrot możesz zgłosić poprzez formularz online.

Zgłoś zwrot

Możesz też napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać je mailowo lub dołączyć do przesyłki.

2. Odeślij towar

Zabezpiecz towar i odeślij na adres:
HOME & GARDEN - ZWROT
ul. Ceramiczna 15
64-920 Piła

W przypadku zgłoszonego już zwrotu prosimy o umieszczenie na przesyłce w widocznym miejscu nadanego numeru zwrotu - ułatwi nam to zidentyfikowanie przesyłki.

Uwaga! Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu wynikające z nieprawidłowego zabezpieczenia towaru mogą być przedmiotem roszczeń odszkodowawczych względem konsumenta.

3. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Po przyjęciu i zaakceptowaniu zwracanego towaru, zlecimy zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy.

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy - zwracany towar musi być kompletny i być w stanie nie noszącym śladów normalnego użytkowania. Zakupiony produkt można dokładnie obejrzeć, ocenić estetykę, sprawdzić dopasowanie, ale nie można go użytkować w sposób nieograniczony. W przeciwnym razie wobec konsumenta mogą zostać podjęte roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy.

Najczęściej zadawane pytania

Kto płaci za odesłanie towaru?

Towar odsyłasz na swój koszt. Możesz skorzystać z dowolnej firmy kurierskiej lub poczty. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Zwrotom nie podlegają produkty, które zostały wykonane na specjalne zamówienie.

Czy muszę odesłać towar w oryginalnym opakowaniu?

Nie jest to konieczne, ale zalecane - oryginalne opakowanie zapewni bezpieczny transport.

Czy mogę wymienić produkt?

Tak, w tym celu skontaktuj się z nami.

Co mogę zrobić, gdy produkt jest niesprawny lub uszkodzony?

Jeżeli produkt jest niesprawny lub uszkodzony i nie upłynęło jeszcze 14 dni od otrzymania zakupu, możesz dokonać zwrotu. Jeżeli usterka pojawiła się po 14 dniach od otrzymania zakupu, możesz złożyć reklamację.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz na wskazany rachunek bankowy.

W przypadku zwrotu towarów zakupionych za pomocą karty podarunkowej pieniądze zostaną zwrócone na kartę i będzie można je wykorzystać przy kolejnych zakupach. Suma na karcie podarunkowej nie może zostać wymieniona na gotówkę.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni licząc od dnia, w którym poinformujesz nas o decyzji zwrotu produktu. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia pokwitowania odesłania od przewoźnika - w zależności, co nastąpi wcześniej.