Reklamacja
Procedura reklamacyjna
Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były wysokiej jakości, a zakupy robione u nas były satysfakcjonujące. Zobowiązujemy się wobec klientów do dostarczenia produktów wolnych od wad. Jeżeli jednak zdarzy się, że w wyglądzie lub działaniu produktu będą jakiekolwiek nieprawidłowości, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecyduje się na zgłoszenie reklamacji.
1. Złóż reklamację
Reklamację możesz złożyć poprzez formularz online.
Reklamacja produktu uszkodzonego podczas dostawy
Nasze produkty na czas dostawy starannie zabezpieczamy, by dotarły do klienta w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak po odbiorze przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony, można złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Aby była ona skuteczna, zalecamy:
• przyjąć przesyłkę od dostawcy (można ją otworzyć tylko po pokwitowaniu odbioru i ewentualnie uiszczeniu pobrania),
• otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej stan,
• w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności z Umową sprzedaży (np. brak jakiegoś elementu lub uszkodzenie produktu w postaci wgniecenia, obicia, wyszczerbienia czy stłuczenia), należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody, który będzie stanowił załącznik do Formularza reklamacji (można dołączyć również zdjęcia obrazujące wady powstałe w czasie dostawy do klienta) - protokół szkody w tym przypadku będzie stanowił podstawę reklamacji.
W czasie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacji podejmiemy decyzję o tym, jakie żądania reklamacyjne jesteśmy gotowi spełnić, o czym poinformujemy klienta mailem lub listem poleconym.
Jeżeli podane przez klienta dane lub informacje dotyczące zgłoszenia reklamacyjnego wymagają uzupełnienia, zwrócimy się do klienta z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takiej sytuacji, rozpoznamy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania uzupełnionych danych zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeśli żądanie reklamacyjne będzie wymagało przesłania produktu do nas - zamówimy kuriera (na nasz koszt), który w uzgodnionym z klientem terminie odbierze przesyłkę. W przypadku, kiedy do podjęcia decyzji o spełnieniu żądań z tytułu reklamacji konieczne będzie przesłanie produktu do nas oraz okaże się, że wady nie podlegają reklamacji reklamacja nie zostanie uznana - produkt zostanie odesłany na koszt Reklamującego.
UWAGA: Reklamujący jest zobowiązany do prawidłowego zapakowania przesyłki i zabezpieczenia jej na czas transportu. Wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie transportu, a wynikające z nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki nie podlegają reklamacji.
Reklamacja produktu w przypadku stwierdzenia wady
Jeżeli po objęciu w posiadanie produktu przez klienta stwierdzi on, że produkt posiada wady fizyczne, klient wedle własnego uznania może:
• skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych,
• złożyć reklamację z tytułu rękojmi za wady.
Jak złożyć reklamację?
Żeby złożyć reklamację, należy:
• zapoznać się z Warunkami gwarancji dostarczonymi wraz z produktem (jeśli reklamacja składana jest z tytułu gwarancji),
• wykonać zdjęcia szczegółowo obrazujące wady produktu, które są przedmiotem reklamacji - dotyczy to zwłaszcza sytuacji kiedy wymiany wadliwej części Reklamujący może dokonać samodzielnie lub urządzenie jest zabudowane (może się jednak zdarzyć, że na podstawie przesłanych zdjęć nie będzie można fachowo ocenić zasadności reklamacji - wtedy poprosimy o dostarczenie produktu, którego dotyczy reklamacja),
• wypełnić formularz reklamacji, możliwie najbardziej szczegółowo opisując wadę (można też użyć innego formularza lub wpisać ją bezpośrednio w treść maila) i dołączając wykonane zdjęcia
W czasie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacji, podejmiemy decyzję o tym, czy została ona uznana, czy też nie, o czym poinformujemy klienta mailem lub listem poleconym. Jeśli reklamacja zostanie uznana i jej wykonanie będzie wymagało przesłania produktu do nas lub jeśli do fachowej oceny zasadności reklamacji konieczne będzie przesłanie produktu do nas - zlecimy podjazd kuriera (na nasz koszt), który w uzgodnionym z klientem terminie, odbierze przesyłkę. W przypadku, kiedy do podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji konieczne będzie przesłanie produktu do nas oraz okaże się, że wady nie podlegają reklamacji i reklamacja nie zostanie uznana - produkt zostanie odesłany na koszt Reklamującego.
UWAGA: Reklamujący jest zobowiązany do prawidłowego zapakowania przesyłki i zabezpieczenia jej na czas transportu. Wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie transportu, a wynikające z nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki nie podlegają reklamacji.