Płatność
Metody płatności
Zapewniamy dogodne metody płatności za zakupy w naszym sklepie internetowym:
- przelew tradycyjny,
- gotówka przy odbiorze,
- szybki przelew online (w tym BLIK i "kup teraz, zapłać później") poprzez imoje lub PayU,
- raty BNP Paribas Raty, CA Raty, eRaty lub Raty PayU,
- leasing dla firm ING Lease Now.
Pamiętaj, że wybór przelewu tradycyjnego, rat czy leasingu wydłuży czas realizacji zamówienia.
Przelew tradycyjny
Zapłać przelewem tradycyjnym bezpośrednio na nasze konto bankowe z dowolnego banku albo na poczcie.
Odbiorca:
HOME & GARDEN Dudek Group Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 15
64-920 Piła
Konto bankowe:
85 1090 1320 0000 0001 5218 9309
Santander Bank Polska
Tylko dla przelewów w złoty polski (PLN)
W tytule przelewu wpisz wyłącznie numer zamówienia, który znajdziesz m.in. w potwierdzeniu zamówienia otrzymanym mailowo zaraz po zakupie - ułatwi nam to przyporządkowanie wpłaty do zamówienia.
Na wpłatę czekamy 5 dni od złożenia zamówienia.
Odroczony termin dla zamówień publicznych
Jednostkom sektora publicznego, określonych w ustawie z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ↗, zapewniamy odroczony termin płatności. Standardowo wynosi on 14 dni. W razie potrzeby wydłużenia czasu, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia.
Gotówka przy odbiorze
Zapłać gotówką przy odbiorze (pobranie) u kuriera doręczającego przesyłkę albo przy kasie podczas odbioru towaru w naszym sklepie stacjonarnym. Wybór tej metody płatności w przypadku wysyłki wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 10 zł, doliczaną jednorazowo do kosztu dostawy.
Szybki przelew online (w tym BLIK)
Zapłać wygodnie szybkim przelewem online poprzez imoje lub PayU z wybranych banków, BLIKIEM, kartą płatniczą Visa lub Mastercard, za pomocą Apple Pay, Google Pay, Visa Mobile. Do wyboru są także płatności popularnie nazywane "kup teraz, zapłać później" jak PayPo, Twisto, BLIK Płacę Później czy Buy Now Pay Later dla firm.
Zawsze aktualną listę kanałów płatności sprawdzisz podczas składania zamówienia. Dostępność niektórych kanałów płatności (m.in. BLIK, PayPo, Twisto, Buy Now Pay Later dla firm) jest uzależniona od kwoty transakcji, przez co nie zawsze możliwe jest skorzystanie z nich po przejściu do bramki płatniczej.
Na wpłatę czekamy 3 dni od złożenia zamówienia.
Raty
Skorzystaj z przystępnych rat bez zbędnych formalności, z szybką decyzją kredytową poprzez BNP Paribas Raty (BNP Paribas Bank Polska S.A.), CA Raty (Credit Agricole Bank Polska S.A.), eRaty (Santander Consumer Bank S.A.) lub Raty PayU (PayU S.A.) i zapłać za zakupy o wartości od 100 zł nawet do 50 000 zł (szczegóły w tabeli poniżej). Wstępną wysokość rat obliczysz na stronie produktu i w koszyku.
system ratalny | min. wartość zakupów | maks. wartość zakupów |
---|---|---|
BNP Paribas Raty | 100 zł | 40 000 zł |
CA Raty | 100 zł | 48 000 zł |
eRaty | 100 zł | 50 000 zł |
Raty PayU | 300 zł | 20 000 zł |
W przypadku wyboru wpłaty własnej, zadeklarowaną kwotę należy niezwłocznie po zawarciu umowy z bankiem wpłacić przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe zgodnie z instrukcjami umieszczonymi powyżej lub w potwierdzeniu zamówienia. Jest to konieczne do zrealizowania przez nas zamówienia!
Więcej informacji o ratach w BNP Paribas ↗
Więcej informacji o ratach w Santander Consumer Bank ↗
Więcej informacji o ratach w Credit Agricole ↗
Więcej informacji o ratach w PayU ↗
Informacja o współpracy z bankiem Credit Agricole Bank Polska S.A.: HOME & GARDEN Dudek Group Sp. z o.o. w imieniu Credit Agricole Bank Polska S.A. wykonuje czynności faktyczne związane z zawarciem umowy kredytu ratalnego z osobami fizycznymi. Decyzję o udzieleniu kredytu podejmie bank na podstawie analizy Twojej wiarygodności i zdolności kredytowej, po spełnieniu wymogów formalnych. Materiał ma charakter informacyjny.
Leasing dla firm
Przedsiębiorcom oferujemy finansowanie zakupów z ING Lease Now - nowoczesne rozwiązanie leasingowe, które pozwala na szybkie i bezproblemowe sfinansowanie potrzebnego sprzętu i wyposażenia.
Najczęściej zadawane pytania
Jaki dowód zakupu mogę otrzymać?
Do każdego zamówienia wystawiamy odpowiedni dowód zakupu:
- paragon fiskalny - standardowo dla wszystkich zakupów,
- faktura imienna - faktura dla osoby fizycznej na życzenie,
- faktura VAT - faktura dla firmy na życzenie ,
- faktura proforma - na życzenie klienta (wyraź chęć otrzymania faktury proforma w komentarzu do zamówienia).
Gdzie znajdę paragon/fakturę?
Paragony i faktury umieszczamy pod etykietą wysyłkową na przesyłce z towarem. Faktury elektroniczne wysyłamy mailowo na podany w zamówieniu adres e-mail.
Czy można poprawić błąd na wystawionym dokumencie?
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki w wystawionych dokumentach, np. literówki w nazwie firmy czy adresie. W przypadku tego typu błędów skontaktuj się z nami, aby otrzymać poprawiony dokument. Innych błędów jak braki w danych lub błędny NIP nie będziemy mogli poprawić.