Zaloguj się / Załóż konto

Koszyk Koszyk
Produkt został dodany do koszyka

Pytania i odpowiedzi

Centrum pomocy - FAQ

Dlaczego warto kupować w naszym sklepie?

Jesteśmy dystrybutorem produktów, które sprzedajemy pod własną marką. Sprzedaż prowadzimy bezpośrednio z naszych magazynów zlokalizowanych w Pile - dysponujemy własnym zapleczem logistycznym, a nad wszystkim czuwa zgrany zespół pracowników Home&Garden. Bogata oferta naszych mebli ogrodowych, spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Stale poszerzamy nasz asortyment i staramy się odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów i zmieniającego się rynku. Meble, które oferujemy cechuje dobra jakość wykonania i rozsądna cena.

Czy moje dane są bezpieczne?

Dane klientów, które przechowujemy w systemie są absolutnie bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe zabezpieczone są na serwerach zgodnie z wymaganiami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Formularz zamówienia oraz strony konta klienta zawierające dane osobowe jest szyfrowany za pomocą protokołu SSL. Więcej na temat bezpieczeństwa zakupów w naszym sklepie można znaleźć w zakładce Bezpieczeństwo.

Czy muszę się rejestrować, by złożyć zamówienie?

Nie, nie ma takiej potrzeby. Zamówienie można złożyć bez konieczności rejestrowania się w naszym sklepie.

Czy meble objęte są gwarancją?

Tak. Wszystkie meble znajdujące się w ofercie naszego sklepu są objęte gwarancją producenta. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce Gwarancja jakości.

Jak można zapłacić za zamówione produkty?

Oferujemy wiele sposobów płatności:
• przelew tradycyjny lub bezpośrednia wpłata na nasze konto bankowe,
• szybki przelew elektroniczny, karta kredytowa lub płatnicza za pośrednictwem PayU,
• gotówka przy odbiorze (u kuriera),
• gotówka, karta kredytowa lub płatnicza przy odbiorze osobistym.

Szczegóły opisane są w zakładce Płatność i dostawa.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dostępność produktu w naszym sklepie jest podana na karcie produktu. Jeśli produkt dostępny jest w naszym magazynie wysyłkowym, Twoje zamówienie zaczniemy realizować natychmiast po dokonaniu zakupu (dotyczy to płatności PayU lub opcji zapłaty przy odbiorze). Zamówienie otrzymasz więc w ciągu najwyżej 3 dni. Przy większych i niestandardowych zamówieniach czas może ulec wydłużeniu. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Płatności i dostawa.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Zamówione w naszym sklepie produkty można odebrać osobiście w naszym magazynie. Godziny pracy i dojazd można sprawdzić w zakładce Kontakt.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Dopóki zamówienie nie jest przekazane do realizacji zawsze jest taka możliwość.W takiej sytuacji konieczny jest kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Można to zrobić drogą mailową lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Co otrzymam w przesyłce?

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym w przesyłce klient otrzymuje:
• zakupiony produkt lub produkty (komplet wraz z akcesoriami dodatkowymi),
• dokument sprzedaży (paragon lub faktura Vat),
• instrukcję montażu (jeśli produkt wymaga samodzielnego montażu),
• instrukcję obsługi (jeśli produktem jest urządzenie, np. sauna).

Co to jest przesyłka kurierska?

Przesyłka kurierska gwarantuje doręczenia paczek do wagi 31,5 kg w systemie „od drzwi do drzwi”, następnego dnia roboczego po nadaniu, pod każdy adres w Polsce. System "od drzwi do drzwi" oznacza, że kurier wypakuje przesyłkę z samochodu i dostarczy do drzwi wejściowych do domu lub do drzwi mieszkania w bloku czy kamienicy. Staramy się większość naszych przesyłek tak pakować, by były one doręczane właśnie w tym wygodnym systemie, dlatego też niektóre przesyłki mogą składać się z 2 lub 3 lżejszych paczek (tak, by nasz klient nie musiał samodzielnie organizować sobie przetransportowania jednej ciężkiej paki z auta dostawczego np. na 3 piętro w bloku bez windy...). Na pewno jednak kurier ucieszy się z napiwku ;-)

Co to jest przesyłka paletowa?

Przesyłka zawierająca produkty, które ze względu na swe własności (np. nieregularne kształty), wymiary opakowania lub wagę musi zostać umieszczona na drewnianej palecie o wymiarach: 120 cm x 80 cm, spełniającej wymogi normy UIC 435-2 oraz oznaczonej w sposób legalny znakiem towarowym EUR. Doręczenie w systemie "burta-burta" następnego dnia roboczego po nadaniu, pod każdy adres w Polsce. System "burta-burta" oznacza odbiór i doręczenie przesyłki z załadunkiem oraz rozładunkiem na rampę lub grunt.

Jak przyjmować przesyłkę?

Jeśli przy odbiorze zauważysz, że opakowanie przesyłki jest zniszczone - koniecznie sprawdź jej zawartość. Jeśli stwierdzisz, że produkty są uszkodzone, to spisz z kurierem protokół szkody, który stanowić będzie podstawę reklamacji. O tym, jak złożyć reklamację przeczytasz na stronie Reklamacje i zwroty.

Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Tak. Zgodnie z przepisami, każdy produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, a my dajemy Ci taką możliwość aż przez 30 dni. Taka możliwość nie odnosi się do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Ważne! W przypadku zwrotu towaru bez podania przyczyny koszty przesyłki ponosi klient. Więcej na ten temat można znaleźć w zakładce Reklamacje i zwroty.

Kiedy otrzymam dokument sprzedaży?

Dokument sprzedaży (paragon lub faktura) wysyłany jest wraz zamówionym produktem.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Oczywiście. W tym celu należy się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta.