Zaloguj się / Załóż konto

Koszyk Koszyk
Produkt został dodany do koszyka

Płatność i dostawa

Metody płatności

W naszym sklepie oferujemy wiele sposobów płatności:
• szybki przelew elektroniczny, karta kredytowa lub płatnicza w systemie PayU,
• przelew na konto bankowe,
• gotówka przy dostawie kurierskiej (za pobraniem) lub odbiorze osobistym,
• płatność w systemie ratalnym w Santander Consumer Finanse S.A.

Przelew na konto bankowe:
Bank Zachodni WBK
Nr konta: 72 1090 1320 0000 0001 1519 5780

Dostawa

Zakupione produkty dostarczamy klientom na terytorium Polski za pośrednictwem firm: DPD (paczki), Poczta Polska / Pocztex48 (paczki) i Raben (palety). Dla wygody klientów, zakupy cięższe lub o większych gabarytach, wysyłamy przesyłką kurierską w 2 lub nawet 3 paczkach po to, aby możliwe było dostarczenie ich do samych drzwi (wniesienie ich na piętro w bloku kurier realizuje tylko dla paczek do wagi 30 kg, a niektóre nasze produkty mogą przekroczyć ten pułap) - stąd właśnie takie rozwiązanie. Wszystkie paczki dostarczane są w jednej przesyłce (za jednym razem). Niektóre produkty, ze względu na ich specyficzne cechy, wysyłamy przesyłką paletową. Przesyłka paletowa charakteryzuje się tym, że towar dostarczony jest pod wskazany adres i wypakowany z samochodu na grunt - Klient sam musi zadbać o wniesienie do mieszkania, domu czy innego pomieszczenia dostarczonej przesyłki (wraz z paletą).

Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy pod adresem:
Home&Garden
ul. Ceramiczna 15
64-920 Piła

Nasze produkty na czas dostawy starannie zabezpieczamy, by dotarły do klienta w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak po odbiorze przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony można złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Więcej na temat reklamacji produktu uszkodzonego podczas dostawy znajduje się w zakładce "Reklamacje i zwroty".

Termin płatności

W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Koszty dostawy

Koszty dostawy oraz rodzaj przesyłki podane są na karcie danego produktu i obowiązują dla 1 sztuki tego produktu. Jeśli zamówienie będzie się składać z kilku produktów - koszty dostawy mogą opiewać na wyższą kwotę niż podana przy 1 sztuce każdego z nich. Każdorazowo koszt dostawy uwidoczniony jest w koszyku, gdzie przy zakupie kilku sztuk produktów jest sumowany i ostateczny.

Forma przesyłki

Niektóre produkty dostarczane są w formie wymagającej samodzielnego złożenia w całość. Montaż nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi - elementy montażowe, jak wkrętki i trzpienie można (a wręcz należy) dokręcić palcami, z wyczuciem; unikając ryzyka mechanicznego uszkodzenia jakiejś części (np. szyby), spowodowanego zbyt mocnym jej dokręceniem.

Termin realizacji zamówienia

Wiemy, że zależy Ci na jak najszybszej dostawie, dlatego staramy się przygotować wysyłkę w jak najkrótszym czasie. Wszystkie produkty posiadamy w naszym magazynie, dlatego też jesteśmy w stanie wysłać je niemal natychmiast. Termin realizacji zamówienia obejmuje przyjęcie przez sklep internetowy zamówienia od klienta, jego przetworzenie oraz dostawę. Standardowo termin realizacji zamówienia to 2 - 5 dni.

Początek biegu termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wyboru przez klienta sposobu zapłaty i liczy się w następujący sposób:
• w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy,
• w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy sprzedaży,
• w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności w systemie ratalnym - od dnia powiadomienia sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego sprzedawcy środkami z udzielonego klientowi kredytu.

Sprawdzanie statusu zamówienia

Klient otrzymuje powiadomienia o statusie przesyłki oraz przewidywanym terminie jej doręczenia na podany w zamówieniu adres e-mail lub numer telefonu. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj.

Kto pyta nie błądzi

Zadzwoń do nas! Uzyskaj informacje o produktach i złóż zamówienie.

+48 67 215 29 81

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00 i w soboty w godz. 9:00 - 14:00.